Dark Light
ένα brand που ξεχωρίζει. Πέντε παράγοντες που θα σας βοηθήσουν στην δημιουργία και προώθηση του.

Οι 5 Παράγοντες που κάνουν ένα brand να ξεχωρίζει

Οι Παράγοντες που κάνουν ένα brand να ξεχωρίζει. Χιλιάδες μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, οι οποίες αγωνίζονται ώστε να είναι απαραίτητες για τον πελάτη τους. Ψάχνουν διαρκώς να βρουν ισορροπημένες λύσεις επικοινωνίας και διαφήμισης. Βρίσκονται όμως -καθημερινά αντιμέτωπες με αξεπέραστες δυσκολίες . Είναι προφανές ότι χωρίς μια ισχυρή επωνυμία, οι καμπάνιες μάρκετινγκ δεν θα είναι επιτυχημένες με οποιοδήποτε τρόπο.

Σε ένα πολύ έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον , η διαχείρηση του branding γίνεται όλο και πιό δύσκολή.

Κάθε μέρα, υπάρχουν όλο και περισσότερες διαφημίσεις που εμφανίζονται, προσπαθώντας να προσελκύσουν τον ίδιο στόχο με εσάς. Ως εκ τούτου, κάθε επιχείρηση εκεί έξω πρέπει να βρει έναν τρόπο για να διασφαλίσει ότι ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες. Αλλά πως?

Λοιπόν, κάθε επιχείρηση πρέπει να υπερέχει σε επτά σημεία. Ας δούμε ποιες είναι αυτές οι ιδιότητες.

1. Πρωτοτυπήστε (ή πρωτοτυπώστε 😜)

Σε ένα επιτυχημένο branding , η πρωτοτυπία είναι ουσιαστική. Γιατί; Επειδή το αυθεντικό είναι αυτό που θα προσελκύσει το κοινό σας. Επομένως, εάν σκοπεύετε να μιμηθείτε έναν ανταγωνιστή σας, σκεφτείτε το ξανά.

Χρειάζεστε ένα μοναδικό μήνυμα που θα ανταποκρίνεται στους πελάτες σας. Η λύση είναι να βρείτε μια ιδέα που κανείς δεν έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν . Φυσικά, αυτό δεν θα είναι εύκολο, αλλά είναι ένα εξαιρετικά κρίσιμο βήμα, καθώς δεν θέλετε να γίνετε άλλη μία μετριότητα στην αγορά.

2. Να είστε ειλικρινής

Η εμφάνιση της ανθρώπινης πλευράς της εταιρίας σας είναι το επόμενο βήμα. Ναι, είναι πιο εύκολο να απαντήσετε σε πελάτες με γενικές εταιρικές απαντήσεις. Αλλά αυτό θα τους κάνει να σας εμπιστευτούν; Φυσικά και όχι. Στην πραγματικότητα, θα σας θεωρήσουν μια μηχανή που ούτε έχει ψυχή ούτε είναι πραγματικά αφοσιωμένη σε αυτούς.

Θα πρέπει λοιπόν να επενδύσετε στην μάρκα της επιχείρησης σας και να αναπτύξετε μια προσωπικότητα που θα βοηθήσει τους πελάτες σας να σας δούν ως φίλους και όχι ως εταιρεία.

Και μην ανησυχείτε για τυχόν λάθη. Όλοι κάνουν. Το σημαντικό είναι να μάθετε από αυτά και να εφαρμόσετε νέες στρατηγικές για τη δημιουργία αξιόπιστων σχέσεων με τους πελάτες σας.

3. Να δείχνετε κατανόηση.

Οι πιο δημοφιλείς εταιρίες εκεί έξω ξεχωρίζουν στην αγορά, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες θα έχουν κατανόηση σε όλα σχεδόν τα ζητήματά τους. Στοχεύουν μόνο την εξειδικευμένη αγορά τους και τους δείχνουν υποστήριξη με περισσότερους τρόπους από έναν. Επιπλέον, συχνά χρησιμοποιούν μηνύματα που σχετίζονται στενά με αυτά τα ίδια ζητήματα. μηνύματα που βοηθούν το κοινό να ταυτιστεί με την εταιρία.

Στην ουσία, πρόκειται για τη σύνδεση. Όσο περισσότερο ένα εμπορικό σήμα λειτουργεί στις σχέσεις μεταξύ πελατών και προμηθευτών, τόσο καλύτερη θα είναι η επιχείρηση. Αυτές οι σχέσεις κατανόησης οδηγούν σε περισσότερες πωλήσεις, περισσότερες αλληλεπιδράσεις, καλύτερη επισκεψιμότητα και περισσότερες μετατροπές.

4. Να είστε τολμηροί.

Εάν υπάρχει ένα πράγμα που όλοι πρέπει να γνωρίζουν για τις επωνυμίες, είναι ότι οι καλύτερες μάρκες είναι πάντα τολμηρές. Οι πιο τολμηροί δεν φοβούνται να πειραματιστούν ή να βρουν νέες τεχνικές. Επίσης, δεν φοβούνται να μιλήσουν για αμφιλεγόμενα ζητήματα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία τους.

Ενθαρρύνοντας τον σεβασμό και την πίστη σε άτομα που πραγματικά πιστεύουν σε αυτό που πρεσβέυει η εταιρία, τότε η ίδια η μάρκα δεν θα γίνει ποτέ βαρετή. Δεν θα γίνει ποτέ μια γενική μάρκα στην οποία όλοι χάνουν το ενδιαφέρον τουε κάποια στιγμή.

5. Συνέπεια πάνω απ’όλα

Εάν μια επωνυμία θέλει να αποφύγει την πελατειακή αιμορραγία και τις κακές κριτικές, τότε πρέπει να εργαστεί για τη συνέπεια. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα μηνύματα που περνάει η μάρκα,πρέπει να είναι σύμφωνα με αυτό που πιστεύει η επωνυμία της.

Επιπλέον, όλοι όσοι βρίσκονται πίσω από την εταιρεία πρέπει να βρίσκονται στην ίδια σελίδα. Σε αυτήν την περίπτωση, η εξοικείωση και η προβλεψιμότητα είναι οι καλύτεροι φίλοι σας. Για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες και να τους κάνετε να κολλήσουν, πρέπει να τους δώσετε κάτι με το οποίο μπορούν να ταυτίζονται συνεχώς.

Τέλος, βεβαιωθείτε ότι όλα τα μέλη της ομάδας σας γνωρίζουν πώς να αξιοποιήσουν τα παραπάνω πρότυπα και να τα μεταφράσουν σε αποτελεσματικές καμπάνιες μάρκετινγκ.

Εμείς στη Grafo σας παρέχουμε τις επιλογές για καμπάνιες επιτυχημένου μάρκετινγκ, ανανεώνουμε το ραντεβού μας και παραμένουμε στην διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Οι 5 Παράγοντες που κάνουν ένα brand να ξεχωρίζει | © 2021 Grafo | All Rights Reserved

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο